تبلیغات





  • لیزر
  • ابزار هدایت به بالای صفحه

    Online User اخبار بازی

    ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


    اخبار بازی
    قالب وبلاگ
    نویسندگان
    لینک های مفید

    Rise of the Tomb Raider ، عنوان انحصاری Xbox One و Xbox 360 ، همیشه بازی بزرگی بوده اما در حال حاضر با تاخیری که دو بازی Uncharted 4 برروی PS4 و Zelda برروی Wii U داشته، بیشتر از همیشه می تواند خودش را در تعطیلات نشان دهد. به همین صورت، هر چیزی که ما از بازی می شنویم، جذاب تر و جذاب تر می شود. مثل هر اطلاعات جدیدی که توسط آقای Noah Hughes ، کارگردان بازی ، منتشر می شود. این اطلاعات لعنتی (!) واقعا هیجان انگیز هستند!

    او (آقای Noad Hughes) تایید کرد که فیزیک دینامیک و زمینه آسیب پذیری تنها برای خود شخصیت لارا کرافت طراحی نشده (دو مورد ذکر شده، در خود شخصیت لارا به چیز هایی مثل کبودی، خراش و... مربوط می شوند) بلکه در لباس و وسایل او نیز وجود دارند [مثل پاره شدن لباس، خراب شدن وسایل و...] . او تایید کرد که همانند نسخه قبلی، وجود حس لامسه باعث می شوند تا کل دنیای بازی واقعی به نظر بیاید. به طور مثال، زمانی که لارا به آتش نزدیک می شوند تا دستان خود را گرم کند و زمانی که دوباره به سرما باز می گردد. [در این حین، او] بخاطر تنظیم دمای بدن خود، برای یک لحظه می لرزد. همچنین در ادامه توضیح داد که قصد دارد پلتفرم ها و پیمایش های اتوماتیک را از بازی حذف کند تا بازیکنان برای جهت یابی، به حل معماها بپردازند.

    لازم به ذکر است که عنوان Rise of the Tomb Raider در پایان سال جاری به صورت انحصاری برای دو کنسول Xbox One و Xbox 360 منتشر می شود.


    [ دوشنبه 31 فروردین 1394 ] [ 10:21 ب.ظ ] [ Shahed moradharami ]
    .: Weblog Themes By skin 98 :.

    درباره وبلاگ

    تمامی بازی ها برای تمامی کنسول ها فقط و فقط در ShahedGame
    لینک های مفید
    آمار سایت
    بازدیدهای امروز : نفر
    بازدیدهای دیروز : نفر
    كل بازدیدها : نفر
    بازدید این ماه : نفر
    بازدید ماه قبل : نفر
    تعداد نویسندگان : عدد
    كل مطالب : عدد
    آخرین بروز رسانی :